Exclusive know-how

/Exclusive know-how
Exclusive know-how 2019-02-18T10:36:48+02:00

perché la tecnologia emotional marketing è differente

primo algoritmo emozionale

integra la ricerca classica

scannerizza  i kpi emotivi del target

che attivano 70-95% dell’impulso d’acquisto

e che sono invisibili  con i  metodi  tradizionali

emotional marketing services

structure

EXPERTISE

COMMUNICATION

newspapers, magazines, partworks, radio, telecommunications , tv networks

FASHION

accessories, bags, griffes, jewelry, griffes, shoes, wear

FOOD BEVERAGE

alcoholics, baby food, biofood, biscuits, cheese, coffee, energy drinks, fruit juice, ham, mineral waters, olive oil, soft drinks, yogurt, jam, pasta, snacks, soup, tunafish

FINANCIAL INSURANCE

banks consulting, deposit accounts, insurances, investments, long term car rental, mail

NO PROFIT

adoption, cancer, cardiovascular, children saving, culture, nature protection, deafblind, food help, senior assistance, poor assistance

PHARMA CARE

absorbents, cosmetics, cosmetic shops, OTC, pharma association, parfums, tan, creams, vitamins

RETAIL

discounts, e.commerce, electronics, hypermarkets, supermarkets

TECHNOLOGY

automotive, computers, gasoline, household, appliances, moto

OTHER

real estate agencies, furnishings, games, mattresses, pet products, professional orders, tourism, universities

emotional marketing technology      algoritmo emozionale

mapping della sfera emotiva, 70-95% dell’impulso d’acquisto  

 

>350 SCIENTIFIC  STUDIES

tra cui “instincts” e bio-psicologia di Freud (’30), sistemica di Von Bertalanffy (’40-’60)  NLP  di Bandler  e Grinder (’70) Plutchik (’80) e i Nobel Hubel, Sperry, Wiesel (‘80)  Kahneman  (‘02) e Thaler (Psycho Economy ‘17), in collaborazione con il Laboratorio di Comunicazione della Università Cattolica e Accademia di Comunicazione.

DATABASE 30.000 TEST/YEAR

EM si applica con un test nel field di ricerca quali cawi, e incrocia un bigdata di >30.000 test-anno. L’algoritmo emozionale offre prestazioni superiori: I neuroni hanno una peak speed di 200 hz mentre i chip 4,4 mld hz / gli assoni trasmettono info a 120m/s, i processori a 300.000.000 m/s, il cervello contiene 109 bit mentre un basic computer 1019 bit.

EXPERIENCE >2000 RESEARCHES

Emotional Marketing è stato applicato sulle principali merceologie; automotive, communication, consulting, cosmetics, e.commerce, fashion, food & beverages,  financial, gaming, insurance, investments, media, noprofit, partwork, pharma, personal care, professional orders, publishing,  real estate, retail, technology,  tourism, others.

* analizza l’energia emozionale della brand sull’impulso d’acquisto

* rivela i codici emotigeni efficaci e come azionarli

* individua l’emotional crm del target 

HOME BOOK

LA SOCIETA’ DELLO ZAPPING 

A cura di G.Padovani e G.Triani

contributo di Gianandrea Abbate

MUP Monte Universita’ Parma  Editore

MIND MARKETING

Gianandrea Abbate

Scuola di PaloAlto Editore 2012

Prefazione del Prof. Edoardo Teodoro Brioschi

EMOTIONAL ASSETS 

Gianandrea Abbate-Ugo Ferrero

Adv Finedit Editore 2003/ried.2005

Prefazione Del dott. Enrico Finzi

OUR OFFICE

I nostri uffici si trovano in via Montecatini, 14 (traversa di via Solari) a Milano.

questa info spiega una minima % della tecnologia Emotional Marketing

per una demo e case flash scrivi a info.emotional-marketing.it

Contact Us
EMOTIONAL ALGORITHM EXCLUSIVE PROTECTED TECHNOLOGY
All the information or data included in this document are strictly confidential.  
Other receiving parts -if not authorized- hasn’t any right to disclosure or diffuse Informations. The Emotional mapping and emotional algorithm
know how and database is protected and exclusIVe intellectual property by Emotional Marketing / Copyright 970327979/0301441